Sunday, March 22, 2009

Wah Cantiknye Tudung Ariani

Petang tadi aku g jalan2 kat Masjid India. Tibe2 ada mat bangla ni bg flyer ada promosi kat Jakel. Ingt nk buang terus je tp aku belek jugak la. (Tanda menghargai mamat tu yg sanggup kerje tgh2 panas dlm kesesakan bandaraya KL). Dlm tu aku nmpk gamba Ekin ngn tudung dia yang cun. Wah tudung Ariani. Aku ape lg trus tgk map n mencari di manakah kedai itu berada. (Depan Jakel belakang Mydin)

Bile sampai je penuh org dlm kedai. Sume dok pakat try..tp xsume membeli. Aku try dlm 5 tudung tp try je la. Ada aku bekenan tp adik aku suh pk 100 kali sblom beli sbb mahal sgt. Tp aku cm x kisah sbb cantik gile. Kaler dia pelbagai. Tp adik aku ckp pk la dl. Dia ckp kedai len jual lagi murah. Ni brand je ni....Aku pon akur lalu aku kuar dr kedai itu dgn muka sedih.


Tp aku ingt aku nk beli jugak dlm 3 helai. Pink, peach & purple. Harga dia dlm RM75-RM89 sehelai. Mahal jugak la tp aku da berkenan. Aku kena bwk org yg boleh provoke aku ni..contohnya Yong & Ira & Parid & Jijang (Lan?? Lg la xleh bwk. Same je ngn adik aku huhu)

P/S: Ekin dpt 10 helai tudung free dr Ariani tiap2 bulan. Salesgirl tu ckp la.

6 comments:

  1. yeayy!! akhirnya bley komen. Annie, aku pn x stuju ko bli tudung Ariani yg mahal gabak tu. Tudung kt jln TAR yg ko bli ngan aku hr tu ok ape...

    ReplyDelete
  2. ape lg..dh terasa mahal..apply la jadi second model utk ariani lps ekin..dia dpt 10 helain sbulan..at least ko dpt la 5 helain sbulan nnt..untung jg..lbh 2 drp ape y ko nk [3]..haha

    ReplyDelete
  3. patut tukar title jadi 'Wah Mahalnye Tudung Ekin!' .. kehh

    ReplyDelete
  4. you got tagged..check my blog k ^^

    ReplyDelete
  5. mahal xpe jnj cantik..mahal sikit je pon..erk ye ke..huhu

    ReplyDelete
  6. aku jd model tudung??..sah xde org nak beli..bankrup bisness org..cian ekin xde keje dah pasni..hehe

    ReplyDelete

orang komen