Monday, March 9, 2009

Majlis kesyukuran sempena perkahwinan Faeeza


Arini 9/3/09 akhirnye Pn Faeeza kite sah bergelar isteri. Lima tahun mereka menanti akhirnya disatukan dlm ikatan yg sah. As a sahabat aku mendoakn kebahagiaan mereka sehingga akhir hayat..Amin..

Td jumpa membe2 UTP.sume makin lawa and makin matang.Aku lak makin mengembang.(hmm bkn aku sorang je kot heee)

Hmm cite bolos da stat so gudbye..(wlupn halangn dia bile d pk memang xkn lepas tp aku suke tengok)

P/S: Bersedia atau tidak..bolos saje dinding itu!!!!

4 comments:

  1. aahh..best kan citer bolos tuh...mengarut tapi full of fun! enjoy...

    af dah start..afundi aku eh

    ReplyDelete
  2. yg bes sbb zizan tu..bz2 ko sempat lg nk layan af tu

    ReplyDelete
  3. dah tuh..dok hotel..asyik2 RIA je ade...yg len2 muvie pon asyik ulang tayang...tengok je le...tp awek2 tak lawa dlm AF kali neh..

    tranformasi katenye

    ReplyDelete
  4. lmbt ambo komen.soowyyy br jupo blog demo ;p
    nway thanksss 4 coming :D~~!! muahsssssss :D!!!

    ReplyDelete

orang komen