Sunday, March 8, 2009

My First Entry: A story about jalan2 at KB

Thanks Yong for inspire me to create this blog..so boleh la aku mempostingkan aktiviti aku and sebarang ketidakpuasan ati aku kat sini (gile ah)..hari ni 8/3/09..hmm seharian aku abiskn mase ngn Yong, Iera, Yat, Dini, Harith, mak Harith & Ezmal pusing2 bandar KB sempena majlis perkahwinan Cik Faeeza kite..kalo kt KB pusing2 bandar xsah klo xsoping kain..so below are my journey sejak dr pagi smpi ke maghrib:

1115: Diorng amik aku depan Klinik Kesihatan KB
1120: Pegi umah Harith. Makan cream puff yg gile sedap and main ngn baby
1230: Soping kat Nordin Batik
1430: Balik umah Harith.Lunch and solat
1530: Pegi Kedai Akbar (yg jual tudung bawal akbar) & Bazar Buluh Kubu
1830: Aku gerak balik ke Mache

Enjoy gle sbb diorng datang sini.Iera paling byk soping sbb dia excited dtng sini. Aku beli sepasang kain batik yang very soft dia pny kaler (actually 4 org beli kaler yg same.corak je len.kitorng kan soulmate.sume kena same.tp kalo boleh jgn ar pki ari yg same :P) .So our next trip plak is to Batu Gajah for Iera's weeding. Pastu trip g Alor Staq lak sbb Yong kawin then kembali semula ke Kelantan sbb aku lak nk kawin (erks sape la nk kawin ngn aku).

p/s: Yon~~I jump U jump. U jump I stay heeeee

4 comments:

  1. welcome to the world without boundary! happy blogging~

    ReplyDelete
  2. thanks pitya..aku wat blog ni sbb aku nk yon tau aktiviti aku.even aku ngn dia stay in the same blok.tmpt keje beza satu level je.tp nk jmp n gosip2 bkn main susah.

    cc to yong:aku masih ada utk teman ko soping

    ReplyDelete
  3. hihihi..
    tu la pasal annie
    susah gle nk jmpe ko
    HPS la katekan.. ;)

    ReplyDelete
  4. hahaha..letak a link blog aku kat blog mu..hehehe jemput la k umah ambo kalu ada g KB..hehe

    ReplyDelete

orang komen