Tuesday, August 16, 2011

Jom Baca Testimoni

Credit to Dr Rosma my beloved pemimpin

Ni kawan saya mase dekat UTP and sampai sekarang kami berkawan sbb tempat kerja sama. Alhamdulillah dia juga adalah business partner aku. Mase zaman pre-pregnancy berat dia dalam 46kg je. Kecik je orang dia tapi jangan fikir orang kecik susah nak naik berat badan ye. Farah naik 20kg tau.Tapi tak boleh lawan saya 25kg :P

Teka yang mane Farah and cuba cari saya
Baru berapa hari pakai PB dah nampak hasil dia. Plus kawan saya ni juga mengamalkan lactolite.Sila klik link :


Hubungi saya jika anda seseorang yang mementingkan kesihatan dan kecantikan: 010-2697697

P/S: Ada ke orang yang tak nak cantik? To Farah, I doakan you dapatkan kembali badan seperti gamba atas

5 comments:

  1. puan ani, ai naik close to 25kg jugaks ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. kurusnye aku duluuu!!! sbb tu aku makan lactolite hasil promosi puan annie. dan skrg aku sudah nmpk sedit keberhasilan produk t'sebut (baru brape hari je mkn tau) :P

    ReplyDelete
  3. demo nnt demo pakai la PB after bersalin nnt..kawe wi diskaun ko demo

    dalam gamba tu aku le paling slim hehe..yon mu pn kena pakai PB jugok..

    ReplyDelete
  4. kalu ambo ado dlm gamba 2 sure ambo plg slim!haha. alaa, kalu gaji ambo byk po demo xpo.ni gaji ciput jahs.tp xpo lah, even xpkai PB ai ttp maintain u :P haha!

    ReplyDelete

orang komen