Sunday, June 21, 2009

Aku takut..aku da wat salah

Ari Jumaat ari tu aku ada wat salah..so aku jd takut and malas nk g keje sok..nk berenti je rase..tp smpi bile aku nk lari..aku xsengaje..aku salah dgr je..aku rase credibility aku sbgi org HR tecabar..aku rase bodoh sgt..aku demotivated..aku rase bos aku da xsayang aku...aku da buat silap besar..so nnt next time org da xkn pcaye ape yg aku ckp...aku xnk jd org HR da..aku xlayak

Tp aku kena berani..aku kena g mintak maaf and ckp aku xkan buat lg..bnda ni btol2 menyedarkan aku..aku xleh tdo sbb dok pk salah aku and ape org akn ckp pasal aku..

Nak nangis je rase :(

P/S: Kalo dh salah mesti mintak maaf ye

3 comments:

  1. annie..saba annie
    aku pn slalu buat silap ms audit
    ade je yg aku tesilap or tekurang
    kite budak baru belaja..
    manusia..bknnye perfect
    yg penting, kite ngaku salah kite
    jgn tegakkn benang yg basah
    ok..chaiyok!!

    ReplyDelete
  2. baiklah yon..aku akan tabah..esok aku nk g keje ngan penuh semangat..time kasih yon mung la sahabat sejati..

    ReplyDelete
  3. ilexxx annieee~~~ ambo ore hr jgk~~ gagaga.pnh wat slp bsr sbb almost musnahkn system sap ;p
    (sape suh pndai2 godek kn ;p) haha. but no wories. biasenye diorg dh expect bdk2 br akn wat slh n diorg dh standby siap2~ u'll b fineeee~~~ :D! demo rs slp bsr, tgk2 bg diorg ni common jek.so no wories kayy~! smangeeetttttt :D!!!

    ReplyDelete

orang komen